Zetor 25 – jak opravit palivovou soustavu, když motor kucká nebo zhasíná Zetor 25 je legenda, ale p...
Malotraktory a veteráni, Strana 2
Řízení na Zetoru Super 50 – nejčastější závady a jak je opravit Řízení je pro bezpečnost a pohodlí ...
Zadní náprava na Zetoru Super 50 je robustní, ale po desítkách let provozu už se často ozývají různé...
Převodovka je srdcem traktoru, ale po letech užívání se objeví různé závady – jde špatně řadit, rych...
Hydraulický systém je na Zetoru Super 50 jednoduchý, ale jak stárne, projeví se typické závady – ram...
Spojka patří na Zetoru Super 50 mezi nejnamáhanější části. Po letech provozu se často projeví hned n...
Nejčastější elektrické závady na Zetoru Super 50 a jak je opravit Starý Zetor Super 50 má elektriku...
Brzdy na starém Zetoru Super 50 patří k nejčastějším problémům. Typické je, že buď brzdí málo, táhne...
Zetor Super 50 je legenda, ale stáří se prostě projeví. Pokud máte problém, že váš traktor špatně st...
Startér je naprosto klíčovou součástí každého traktoru. U modelu TZ-4K-14, který má za sebou často u...
Co dělá spojka a proč je klíčová? Spojka je zodpovědná za přenos síly z motoru na převodovku. Pokud...
Proč je vzduchový filtr tak důležitý? Vzduchový filtr chrání motor tvého TZ-4K-14 před prachem, neč...
Co je palivový filtr a proč je důležitý? Palivový filtr v traktoru TZ-4K-14 zachycuje nečistoty, vo...
Jak fungují brzdy na traktoru TZ-4K-14? TZ-4K-14 používá mechanické bubnové brzdy, které jsou jedno...
Pokud máš doma malotraktor TZ-4K-14, určitě víš, že pravidelná výměna oleje a olejového filtru je zá...
Převodová skříň s portály patří mezi nejdůležitější komponenty vašeho malotraktoru TZ4K-14. Zajišťuj...